Bir sorum için bir destek talebi gönderdim o soru ise "açtığım ticari konunun başlığı sitede değişmiyor bu yüzden aynı konuyu 2. defa açabilir miyim" idi. Destekten iletişime geçtim fakat sorumu aldıklarına dair ne bildirim geldi ne de mail geldi ve üstünden 2 gün geçti. Ne yapmam gerek? Talebimi görebileceğim bir yer falan var mı?