• 14-08-2024, 23:53:16
    #1
    Bir sorum için bir destek talebi gönderdim o soru ise "açtığım ticari konunun başlığı sitede değişmiyor bu yüzden aynı konuyu 2. defa açabilir miyim" idi. Destekten iletişime geçtim fakat sorumu aldıklarına dair ne bildirim geldi ne de mail geldi ve üstünden 2 gün geçti. Ne yapmam gerek? Talebimi görebileceğim bir yer falan var mı?
  • 15-08-2024, 00:07:45
    #2
    Destek talebi sistemi mi var r10da

  • 15-08-2024, 00:10:31
    #3
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Merhaba,

    Destek talebinden kastınız konunuzu report mu ettiniz? biraz daha açıklayabilirseniz yardımcı olabilirim.
  • 15-08-2024, 00:22:55
    #4
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek talebi sistemi mi var r10da

    Tabii report tuşuna basınca moderatör geliyor 😅
  • 15-08-2024, 00:46:10
    #5
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Destek talebinden kastınız konunuzu report mu ettiniz? biraz daha açıklayabilirseniz yardımcı olabilirim.
    Hayır sitenin en altında "iletişim" diye bir yer var oraya tıkladım benden e-postamı, telefonumu ve hangi konuda şikayetçi olduğumu sordu bende onları doldurup gönderdim.
  • 15-08-2024, 00:48:13
    #6
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Enoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sitenin en altında "iletişim" diye bir yer var oraya tıkladım benden e-postamı, telefonumu ve hangi konuda şikayetçi olduğumu sordu bende onları doldurup gönderdim.
    Anladım, mail olarak göndermişsiniz genelde çok mail trafiği oluyor, görüldüğünde size dönüş yapılıcaktır.
  • 15-08-2024, 00:50:48
    #7
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, mail olarak göndermişsiniz genelde çok mail trafiği oluyor, görüldüğünde size dönüş yapılıcaktır.
    Hazır siz buradayken siz cevaplayabilir misiniz?
    Ben ticari bir konu açtım fakat bu konunun başlığını değiştirmem gerek. Konuyu duzenle yapıp başlığı değiştirip daha sonra kaydet yaptığımda başlık değişmiyor. Bende bu yüzden yeni bir konu açabilir miyim diye soruyorum.
  • 15-08-2024, 00:52:46
    #8
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Enoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır siz buradayken siz cevaplayabilir misiniz?
    Ben ticari bir konu açtım fakat bu konunun başlığını değiştirmem gerek. Konuyu duzenle yapıp başlığı değiştirip daha sonra kaydet yaptığımda başlık değişmiyor. Bende bu yüzden yeni bir konu açabilir miyim diye soruyorum.
    Pm üzerinden detaylı olarak bilgi verdim size mesaj kutunuzu kontrol edebilir misiniz?
  • 15-08-2024, 01:10:59
    #9
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm üzerinden detaylı olarak bilgi verdim size mesaj kutunuzu kontrol edebilir misiniz?
    Gördüm teşekkür ederim.