Enoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır sitenin en altında "iletişim" diye bir yer var oraya tıkladım benden e-postamı, telefonumu ve hangi konuda şikayetçi olduğumu sordu bende onları doldurup gönderdim.
Anladım, mail olarak göndermişsiniz genelde çok mail trafiği oluyor, görüldüğünde size dönüş yapılıcaktır.