Merhaba,
Destek talebinden kastınız konunuzu report mu ettiniz? biraz daha açıklayabilirseniz yardımcı olabilirim.
Hayır sitenin en altında "iletişim" diye bir yer var oraya tıkladım benden e-postamı, telefonumu ve hangi konuda şikayetçi olduğumu sordu bende onları doldurup gönderdim.