Arkadaşlar oturduğum evin çatısı hasarlı ve yağmurda yağmur suyu evin duvarlarını kuflendirdi
5 yıldır 4 daireyiz 3 daire yaptırmak para vermek istemiyor
Tespit davasi açtık
Bilirkisi geldi 500 bin TL masraf var dedi yapılacaklar tek tek ayrıntılı şekilde yazdı
Avukat bu bilirkisi evragiyla tadilatı yaptırın faturasını alın icra davasi açacak dedi
Hakimlede görüştük bu davada gerekçeli karar olmaz dedi
Dün tadilata basladik fakat bugün diğer 3 daire tadilata izin vermedi polis merkezine gittik bilirkisi raporuyla Biz işlem yapamayız mahkeme kararı getirmeniz gerekiyor diye söyledi
Yani 3 daire pislik çıksın istiyor biz istemiyoruz
Nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olurmusunuz
Tespit davasi ile ilgili
5
●180
- 10-08-2024, 20:12:38Hocam bizdede buna benzer bir dava var bildiğim kadarıyla önce belediyeden tadilat için izin alacaksınız orası verdikten sonra komşularınızın söz hakkı olmuyor eğer başa çıkamıyorsanız tekrar dava açıp sonuçla işlem yapmalısınızsago_keys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 20:19:01Bu davanın sonucu olması gerekmiyor mu bilirkisi raporu ile dosya kapanıyor muFerhat1230 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 21:16:24Hayır hocam bilirkişi raporu heyete iletir sonra mahkeme görülür karar çıkar sizin duruşma yapılmadı mı dahasago_keys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 21:19:14Hocam bide sizin diğer 3 kişiden davacı olmanız gerekiyor ortak kullanım alanı vs için zararın giderilmesini talep ediyorum diye sizinki sadece zarar tespiti yani şuan tadilat yaptırsanız bile hakim aksi karar verebilir ve cebinizden karşılamış olursunuz iyice araştırıp öyle başlayın derimsago_keys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle