sago_keys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu davanın sonucu olması gerekmiyor mu bilirkisi raporu ile dosya kapanıyor mu
Hayır hocam bilirkişi raporu heyete iletir sonra mahkeme görülür karar çıkar sizin duruşma yapılmadı mı daha