Ferhat1230 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizdede buna benzer bir dava var bildiğim kadarıyla önce belediyeden tadilat için izin alacaksınız orası verdikten sonra komşularınızın söz hakkı olmuyor eğer başa çıkamıyorsanız tekrar dava açıp sonuçla işlem yapmalısınız
Bu davanın sonucu olması gerekmiyor mu bilirkisi raporu ile dosya kapanıyor mu