Arkadaşlar oturduğum evin çatısı hasarlı ve yağmurda yağmur suyu evin duvarlarını kuflendirdi
5 yıldır 4 daireyiz 3 daire yaptırmak para vermek istemiyor
Tespit davasi açtık
Bilirkisi geldi 500 bin TL masraf var dedi yapılacaklar tek tek ayrıntılı şekilde yazdı
Avukat bu bilirkisi evragiyla tadilatı yaptırın faturasını alın icra davasi açacak dedi
Hakimlede görüştük bu davada gerekçeli karar olmaz dedi
Dün tadilata basladik fakat bugün diğer 3 daire tadilata izin vermedi polis merkezine gittik bilirkisi raporuyla Biz işlem yapamayız mahkeme kararı getirmeniz gerekiyor diye söyledi
Yani 3 daire pislik çıksın istiyor biz istemiyoruz
Nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olurmusunuz
Hocam bizdede buna benzer bir dava var bildiğim kadarıyla önce belediyeden tadilat için izin alacaksınız orası verdikten sonra komşularınızın söz hakkı olmuyor eğer başa çıkamıyorsanız tekrar dava açıp sonuçla işlem yapmalısınız