ubnt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşe yaramaz bir insanın kendi durumunu bu şeffaflıkta anlatabilmesi mümkün değil bunu biliyorsunuzdur ya da durumu kabul etmesi mümkün değildir.
İşe yaramaz insanlar durumu inkar eder ya da farkına bile varmaz. Bence kendinize haksızlık yapmayın.