öyleyim zaten hocam hep gel gitlerdeyim ağlama krizleri geliyor aslında inançlı bi insanım kendimi evde ve gezegende yapayalnız işe yaramaz hissiyatı geliyor buda beni dava fazla eve kapatıyor..
Selam olsun,
İşe yaramaz bir insanın kendi durumunu bu şeffaflıkta anlatabilmesi mümkün değil bunu biliyorsunuzdur ya da durumu kabul etmesi mümkün değildir.
İşe yaramaz insanlar durumu inkar eder ya da farkına bile varmaz. Bence kendinize haksızlık yapmayın.