• 05-08-2024, 14:31:01
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ugurchetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de aynı yer ağrımıştı. Ultrason ile bakmışlardı ve lenflerimde şişme olduğu gorülmüştü. Sonra bir serum yedim geçti. Lenfler riskli bölge dikkate alin derim. O dönem çok stresliydim ondan olmuştu
    TheWebDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaz sıkışması olabilir, idrar yolu enfeksiyonu olabilir, safra kesesinden olabilir, bağırsak problemleri olabilir, yani olabilirde olabilir fiziki muayene + tahlil gerekir. Daha önce apandisit ameliyatı oldum cenin pozisyonunda ağrılar hafifliyordu, kan tahlili +idrar tahlili+ usg ile ne olduğu, olmadığı ortaya çıkacaktır.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akut apandist teşhisiyle hastaneye yatmıştım. 2 günün ardından hastaneye yatırdılar sabahında ameliyat oldum. Özelde kapalı ameliyat olmama rağmen enfeksiyon oluşmuştu ve bağırsaklarıma kadar tıkanmış. Doktor beceriksizliği yüzünden başka hastaneye sevk etti. Diğer doktor işinde gayet iyi olduğu için 2 gün içinde büyük ihtimal atlatırsın atlamazsan bir ameliyat daha olacaksın onda da sonuç alamazsak bağırsaklarını dışarı almak zorunda kalacağım demişti ki dediği gibi oldu 2 günde atlattım ve çıktım. Bunun dışında birçok olay gelişti ve akut apandist ağrısı hafife alınacak bir ağrı değil. Bunun dışında kusma gibi durumlarda oluşmuştu. Bence hafife almayın direkt doktora gidin
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin kardeşim durumu haber edersin konu altından.
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Akşam kesinlikle gidip konu altından bilgi vereceğim. İyi ki varsınız r10
  • 05-08-2024, 15:13:29
    #20
    Geçmiş olsun, mide rahatsızlığınız ile bağlantılı bir durum %95 ama içiniz rahat olsun istiyorsanız bir doktora uğramanızda fayda var.
  • 05-08-2024, 15:18:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, mide rahatsızlığınız ile bağlantılı bir durum %95 ama içiniz rahat olsun istiyorsanız bir doktora uğramanızda fayda var.
    Umarım öyledir hocam teşekkür ederim.
  • 05-08-2024, 22:48:49
    #22
    Apandisit değil ise ki elemek için kesinlikle doktora gitmelisin, o bölgede benim de oluyordu, herşeye bakıldı birşey çıkmayınca Behçet tanısı koyuldu ilaçlarımı düzgün alınca ve ekmek yemeyi kestiğimden beri ağrı olmadı
  • 06-08-2024, 08:57:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apandisit değil ise ki elemek için kesinlikle doktora gitmelisin, o bölgede benim de oluyordu, herşeye bakıldı birşey çıkmayınca Behçet tanısı koyuldu ilaçlarımı düzgün alınca ve ekmek yemeyi kestiğimden beri ağrı olmadı
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, mide rahatsızlığınız ile bağlantılı bir durum %95 ama içiniz rahat olsun istiyorsanız bir doktora uğramanızda fayda var.
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Akşam kesinlikle gidip konu altından bilgi vereceğim. İyi ki varsınız r10
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 3 saate acile gidip film çektireceğim. Çok sağ olun.
    GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin kardeşim durumu haber edersin konu altından.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akut apandist teşhisiyle hastaneye yatmıştım. 2 günün ardından hastaneye yatırdılar sabahında ameliyat oldum. Özelde kapalı ameliyat olmama rağmen enfeksiyon oluşmuştu ve bağırsaklarıma kadar tıkanmış. Doktor beceriksizliği yüzünden başka hastaneye sevk etti. Diğer doktor işinde gayet iyi olduğu için 2 gün içinde büyük ihtimal atlatırsın atlamazsan bir ameliyat daha olacaksın onda da sonuç alamazsak bağırsaklarını dışarı almak zorunda kalacağım demişti ki dediği gibi oldu 2 günde atlattım ve çıktım. Bunun dışında birçok olay gelişti ve akut apandist ağrısı hafife alınacak bir ağrı değil. Bunun dışında kusma gibi durumlarda oluşmuştu. Bence hafife almayın direkt doktora gidin
    TheWebDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaz sıkışması olabilir, idrar yolu enfeksiyonu olabilir, safra kesesinden olabilir, bağırsak problemleri olabilir, yani olabilirde olabilir fiziki muayene + tahlil gerekir. Daha önce apandisit ameliyatı oldum cenin pozisyonunda ağrılar hafifliyordu, kan tahlili +idrar tahlili+ usg ile ne olduğu, olmadığı ortaya çıkacaktır.
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apandisit hocam. Safra kesesi taşı veya camuru agrısı karinda olmaz, sırta vurur direkt ve yukarda olur.
    LetsDuoLimited adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar eşim doktor benim şimdi ona danıştım , apandisit tanısını yapmanın yöntemlerinden biri , ayağa kalkın parmak ucunuzun üzerinde durduktan sonra birden kendinizi topuğunuza bırakıyorsunuz. Eğer ki ağrıyan bölgede dayanılmaz bir ağrı oluyorsa o zaman apandisit. Sadece bundan anlaşılmaz ancak muhtemeldir diye de ekledi.
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen en kısa sürede hekim kontrolüne gidiniz. geçmiş olsun
    Doktora gittim apandisit değil bir kas ağrısıdır dedi. Ağrı kesici verdi içince de geçti ağrı. Çok şükür korkulacak bir şey yokmuş. Dua eden, mesaj atan tüm dostlara teşekkürlerimi iletiyorum. Hepinizi çok seviyorum. İyi ki varsınız. İyi forumlar.
  • 06-08-2024, 13:20:14
    #24
    Net apandist ağrısı. Geçen ay başımdan geçti. Sağlıkçı olarak söylüyorum eğer patlar ve karın içine enfeksiyon dağılırsa çok uzun tedavi süreçleri sizi bekler. Hemen gidip opere olun.
  • 06-08-2024, 13:24:07
    #25
    Hocam elini bastır sonra birden çek elini eğer sert ağrı varsa kalınbağırsak ile ince bağırsak arasında iltihaplanması vardır geçmiş olsun doktorunuza bir danışın
  • 06-08-2024, 13:38:37
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net apandist ağrısı. Geçen ay başımdan geçti. Sağlıkçı olarak söylüyorum eğer patlar ve karın içine enfeksiyon dağılırsa çok uzun tedavi süreçleri sizi bekler. Hemen gidip opere olun.
    Arkadaş doktora gitmiş apandist olmadığı söylenmiş ama siz daha iyi bilirsiniz tabi.