GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, mide rahatsızlığınız ile bağlantılı bir durum %95 ama içiniz rahat olsun istiyorsanız bir doktora uğramanızda fayda var.
Umarım öyledir hocam teşekkür ederim.