falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apandisit değil ise ki elemek için kesinlikle doktora gitmelisin, o bölgede benim de oluyordu, herşeye bakıldı birşey çıkmayınca Behçet tanısı koyuldu ilaçlarımı düzgün alınca ve ekmek yemeyi kestiğimden beri ağrı olmadı
GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, mide rahatsızlığınız ile bağlantılı bir durum %95 ama içiniz rahat olsun istiyorsanız bir doktora uğramanızda fayda var.
angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Akşam kesinlikle gidip konu altından bilgi vereceğim. İyi ki varsınız r10
angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 3 saate acile gidip film çektireceğim. Çok sağ olun.
GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifa versin kardeşim durumu haber edersin konu altından.
English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akut apandist teşhisiyle hastaneye yatmıştım. 2 günün ardından hastaneye yatırdılar sabahında ameliyat oldum. Özelde kapalı ameliyat olmama rağmen enfeksiyon oluşmuştu ve bağırsaklarıma kadar tıkanmış. Doktor beceriksizliği yüzünden başka hastaneye sevk etti. Diğer doktor işinde gayet iyi olduğu için 2 gün içinde büyük ihtimal atlatırsın atlamazsan bir ameliyat daha olacaksın onda da sonuç alamazsak bağırsaklarını dışarı almak zorunda kalacağım demişti ki dediği gibi oldu 2 günde atlattım ve çıktım. Bunun dışında birçok olay gelişti ve akut apandist ağrısı hafife alınacak bir ağrı değil. Bunun dışında kusma gibi durumlarda oluşmuştu. Bence hafife almayın direkt doktora gidin
TheWebDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaz sıkışması olabilir, idrar yolu enfeksiyonu olabilir, safra kesesinden olabilir, bağırsak problemleri olabilir, yani olabilirde olabilir fiziki muayene + tahlil gerekir. Daha önce apandisit ameliyatı oldum cenin pozisyonunda ağrılar hafifliyordu, kan tahlili +idrar tahlili+ usg ile ne olduğu, olmadığı ortaya çıkacaktır.
erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apandisit hocam. Safra kesesi taşı veya camuru agrısı karinda olmaz, sırta vurur direkt ve yukarda olur.
LetsDuoLimited adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar eşim doktor benim şimdi ona danıştım , apandisit tanısını yapmanın yöntemlerinden biri , ayağa kalkın parmak ucunuzun üzerinde durduktan sonra birden kendinizi topuğunuza bırakıyorsunuz. Eğer ki ağrıyan bölgede dayanılmaz bir ağrı oluyorsa o zaman apandisit. Sadece bundan anlaşılmaz ancak muhtemeldir diye de ekledi.
Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen en kısa sürede hekim kontrolüne gidiniz. geçmiş olsun
Doktora gittim apandisit değil bir kas ağrısıdır dedi. Ağrı kesici verdi içince de geçti ağrı. Çok şükür korkulacak bir şey yokmuş. Dua eden, mesaj atan tüm dostlara teşekkürlerimi iletiyorum. Hepinizi çok seviyorum. İyi ki varsınız. İyi forumlar.