Bende de aynı yer ağrımıştı. Ultrason ile bakmışlardı ve lenflerimde şişme olduğu gorülmüştü. Sonra bir serum yedim geçti. Lenfler riskli bölge dikkate alin derim. O dönem çok stresliydim ondan olmuştu
Gaz sıkışması olabilir, idrar yolu enfeksiyonu olabilir, safra kesesinden olabilir, bağırsak problemleri olabilir, yani olabilirde olabilir fiziki muayene + tahlil gerekir. Daha önce apandisit ameliyatı oldum cenin pozisyonunda ağrılar hafifliyordu, kan tahlili +idrar tahlili+ usg ile ne olduğu, olmadığı ortaya çıkacaktır.
Akut apandist teşhisiyle hastaneye yatmıştım. 2 günün ardından hastaneye yatırdılar sabahında ameliyat oldum. Özelde kapalı ameliyat olmama rağmen enfeksiyon oluşmuştu ve bağırsaklarıma kadar tıkanmış. Doktor beceriksizliği yüzünden başka hastaneye sevk etti. Diğer doktor işinde gayet iyi olduğu için 2 gün içinde büyük ihtimal atlatırsın atlamazsan bir ameliyat daha olacaksın onda da sonuç alamazsak bağırsaklarını dışarı almak zorunda kalacağım demişti ki dediği gibi oldu 2 günde atlattım ve çıktım. Bunun dışında birçok olay gelişti ve akut apandist ağrısı hafife alınacak bir ağrı değil. Bunun dışında kusma gibi durumlarda oluşmuştu. Bence hafife almayın direkt doktora gidin
Allah acil şifa versin kardeşim durumu haber edersin konu altından.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Akşam kesinlikle gidip konu altından bilgi vereceğim. İyi ki varsınız r10