Apandisit değil ise ki elemek için kesinlikle doktora gitmelisin, o bölgede benim de oluyordu, herşeye bakıldı birşey çıkmayınca Behçet tanısı koyuldu ilaçlarımı düzgün alınca ve ekmek yemeyi kestiğimden beri ağrı olmadı