R10 neden böyle olmaya başladı ?
17
●826
- 01-08-2024, 17:25:54Kaç dakikadır aktif bir şekilde son eklenen konulara bakıyorum , bir üyenin diğer üyeden şikayetçi olma konuları dikkatimi çekti. Herkes işini yaptırıp ardından ödeme yapmayıp cevap vermedikleri gönderileri görür olduk. Hayır işin ilginç tarafı ödenmeyen bütçelere de baktım çok ufak meblağlar , yani bu insanlar o meblağlar karşılığında iş yapıyor belli ki ihtiyacı var , ödemeyen kişiler böyle böyle mi zengin olacak ? R10 böylesi insanlara karşı sert bir işlem sağlasa da bizde keyiflensek
- 01-08-2024, 17:30:47Binlerce insanın onlarca farklı sektörde iş yaptırdığı bir platformda bu tür sorunların olması doğal r10 davetiye sistemi sorunu çözmeyen üyeleri banlama gibi önlemleri alıyor harici olarak arka planda alınan önlemler mutlaka vardır.
- 01-08-2024, 17:33:36tekrar üyelik açmalarına yönelik bir engel sistemi getirilebilir yada üyelik sistemini biraz daha zorlaştırabilirler , gerekirse dava açsın tüm bilgiler elde mevcutcetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 17:34:03
- 01-08-2024, 17:35:21r10 hangi sıfatla ve neden dava açacak dolandırılan hizmet alamayan kişi dava açar.powershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 17:45:18Üyeliği durdurulduBence dava açma yapamazlarda, yukarıda bitane arkadaş banlanıyolar ödeme yapınca geri açılıyor diye bir yazı yazmış bence teslim süreyi gibi bir olanak sunulmalı satış konularında zorunlu olmalı ve o teslim süresini geçince hala teslim edilmemişse veya ödeme yapılmamışsa o kullanıcıya bir kaç gün daha süre tanılmalı bu sayede çok önemli bir işim vardı diyip işin içinden sıyrılamaz o süre boyuncada teslim edilmezse bende forumdan kalıcı olarak o bilgilerle hesap açamamasının önlemi getirilmeli.powershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
