Kaç dakikadır aktif bir şekilde son eklenen konulara bakıyorum , bir üyenin diğer üyeden şikayetçi olma konuları dikkatimi çekti. Herkes işini yaptırıp ardından ödeme yapmayıp cevap vermedikleri gönderileri görür olduk. Hayır işin ilginç tarafı ödenmeyen bütçelere de baktım çok ufak meblağlar , yani bu insanlar o meblağlar karşılığında iş yapıyor belli ki ihtiyacı var , ödemeyen kişiler böyle böyle mi zengin olacak ? R10 böylesi insanlara karşı sert bir işlem sağlasa da bizde keyiflensek