powershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar üyelik açmalarına yönelik bir engel sistemi getirilebilir yada üyelik sistemini biraz daha zorlaştırabilirler , gerekirse dava açsın tüm bilgiler elde mevcut
Bence dava açma yapamazlarda, yukarıda bitane arkadaş banlanıyolar ödeme yapınca geri açılıyor diye bir yazı yazmış bence teslim süreyi gibi bir olanak sunulmalı satış konularında zorunlu olmalı ve o teslim süresini geçince hala teslim edilmemişse veya ödeme yapılmamışsa o kullanıcıya bir kaç gün daha süre tanılmalı bu sayede çok önemli bir işim vardı diyip işin içinden sıyrılamaz o süre boyuncada teslim edilmezse bende forumdan kalıcı olarak o bilgilerle hesap açamamasının önlemi getirilmeli.