powershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar üyelik açmalarına yönelik bir engel sistemi getirilebilir yada üyelik sistemini biraz daha zorlaştırabilirler , gerekirse dava açsın tüm bilgiler elde mevcut
r10 hangi sıfatla ve neden dava açacak dolandırılan hizmet alamayan kişi dava açar.