Konu
R10 neden böyle olmaya başladı ?
01-08-2024, 17:35:21
#7
Oyun_Bozan
powershoot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tekrar üyelik açmalarına yönelik bir engel sistemi getirilebilir yada üyelik sistemini biraz daha zorlaştırabilirler , gerekirse dava açsın tüm bilgiler elde mevcut
r10 hangi sıfatla ve neden dava açacak dolandırılan hizmet alamayan kişi dava açar.