Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 neden böyle olmaya başladı ?
17
●826
- 01-08-2024, 18:11:31evet bakın ne güzel çözüm ürettiniz mesela begendim fikrinizi , mantıklı aslındaberkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 18:12:32paramgüvende sistemi tarzı bir işlem olsa nasıl olur r10 için sizce ?Alihan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 18:14:01Süper olur adam yaparım ederim dedi iş başlangıcında yarısını verdik iş bitti dedi kalanı gönderdik dosyaları attı bi baktık %80 hata dolu script şimdi şikayet konularınla ugrasıyoruz 7 günde teslim ederim dediği şeyi şuan nerdeyse 30 günü devirdik. Ama sorsan ona o haklı, Şikayet konusunda moderatör düzenleme talep etti onlarıda zamanında teslim etmedi ve yapmadıda şimdide iade yapmıyor konu hala aktifpowershoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 18:31:07Üyeliği durdurulduMerhaba hocam 7 günde teslim ederim demiş size fakat moderatörler sanırım olaya henüz el atmamış ben direkt konuya yazmalarından bahsettim teslim süresiniAlihan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2024, 18:32:007 gün geç olduğunu belirttim ve 3 günde anlaştık yetiştiremedi 1 gün daha verdim yine olmadı.berkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak süreyi geçtim teslim etsede stabil şekilde kurtulsam - 01-08-2024, 18:39:10Bencede , bu güzel bir çözüm yolu olabilirMessi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle