berkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence dava açma yapamazlarda, yukarıda bitane arkadaş banlanıyolar ödeme yapınca geri açılıyor diye bir yazı yazmış bence teslim süreyi gibi bir olanak sunulmalı satış konularında zorunlu olmalı ve o teslim süresini geçince hala teslim edilmemişse veya ödeme yapılmamışsa o kullanıcıya bir kaç gün daha süre tanılmalı bu sayede çok önemli bir işim vardı diyip işin içinden sıyrılamaz o süre boyuncada teslim edilmezse bende forumdan kalıcı olarak o bilgilerle hesap açamamasının önlemi getirilmeli.
evet bakın ne güzel çözüm ürettiniz mesela begendim fikrinizi , mantıklı aslında