Süper olur adam yaparım ederim dedi iş başlangıcında yarısını verdik iş bitti dedi kalanı gönderdik dosyaları attı bi baktık %80 hata dolu script şimdi şikayet konularınla ugrasıyoruz 7 günde teslim ederim dediği şeyi şuan nerdeyse 30 günü devirdik. Ama sorsan ona o haklı, Şikayet konusunda moderatör düzenleme talep etti onlarıda zamanında teslim etmedi ve yapmadıda şimdide iade yapmıyor konu hala aktif
Merhaba hocam 7 günde teslim ederim demiş size fakat moderatörler sanırım olaya henüz el atmamış ben direkt konuya yazmalarından bahsettim teslim süresini