Alihan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendekide tam tersi parayı peşin ödedik hala teslim alamadık şikayet konusu devam ediyor
paramgüvende sistemi tarzı bir işlem olsa nasıl olur r10 için sizce ?