• 02-08-2024, 02:18:27
    #19
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllarca tsoft kullandım her sene gelen fahiş fiyat zamları ve dişe dokunur olmayan ıvır zıvır güncellemeyle yıllar geçti. Blog sayfasına para isterler. SSS Sayfası yapayım dersin para isterler. Whatsapp butonu bile parayla. Kodu kendin eklersen anca bedava. Opencart candır. R10da 10 kere seo ve reklam desteği alırsın her yıl diğer yazılımlara vereceğin para ile.
    Opencart'ı da hiç bilmiyorum açıkçası, orası shopify gibi mi? Kendi temalarımızı kendimiz mi tasarlıyoruz?
    Kod bilmek gerekiyor mu gibi şeylerini araştırayım. Ya da R10'da buna A-Z'ye kurulum hizmeti veren varsa ona da bakabilirim.
    Teşekkür ederim, araştırayım
  • 02-08-2024, 02:24:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Daha evvel çalışmadım ancak çalışan müşterilerim vardı. Memnun olanlar da var Memnun olmayanlar da var. Alternatif yerleri de inceleyin derim.
  • 02-08-2024, 12:16:52
    #21
    Merhaba

    Ticimax, ikas ve ideasoft için konuşayım. Ikas ile +400k lık bir anlaşma yapmak için birkaç ay toplantı yaptık. Herseyi yaparız diyorlar ama çok fazla aracı sistem ve yazılım kullanıyorlar. Ödeme sistemlerinde şahsi banka tercih edemiyorsun ayrıca. Diğer platformlara göre yeniden pazarlama sistemleri çok iyi çalışıyor. Biz bu durumları göz önünde bulundurduğumuzda tercih etmedik.

    Ticimax yıllarca uzak durduğum ve karmaşık gelen bir platformdu. Kendileri ile tasarım vs. dahil 100k+ gibi ücretlere anlaştık. Birkaç hafta içinde taşıma işlemine başlayacağız. Çok uzun yıllardır piyasada olduğu için herhangi bir duruma karşı zaten bir sistem gelistirmisler. Diğer firmalara göre oturmuş bir sistemi var. Şunu istiyoruz hop sıfırdan proje yerine bakın bu var diyebiliyorlar. Biz bu yüzden tercih ettik.

    İdeasoft tarafı ise siteye Ürünü yükle. Nasıl yüklersen yükle. Odemeni al istediğin bankadan. Beni kampanyaymış detay işlermiş gibi şeylerle uğraştırma gibi bir sistemleri var. Benim görüşüm çok aktif satış ve kampanya yapısı olan firmalar kesinlikle zorlanır. Biraz daha katalog site yapan markaların var demek için tercih ettiği bir platform görüşümce.
  • 02-08-2024, 12:32:24
    #22
    ospakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Ticimax, ikas ve ideasoft için konuşayım. Ikas ile +400k lık bir anlaşma yapmak için birkaç ay toplantı yaptık. Herseyi yaparız diyorlar ama çok fazla aracı sistem ve yazılım kullanıyorlar. Ödeme sistemlerinde şahsi banka tercih edemiyorsun ayrıca. Diğer platformlara göre yeniden pazarlama sistemleri çok iyi çalışıyor. Biz bu durumları göz önünde bulundurduğumuzda tercih etmedik.

    Ticimax yıllarca uzak durduğum ve karmaşık gelen bir platformdu. Kendileri ile tasarım vs. dahil 100k+ gibi ücretlere anlaştık. Birkaç hafta içinde taşıma işlemine başlayacağız. Çok uzun yıllardır piyasada olduğu için herhangi bir duruma karşı zaten bir sistem gelistirmisler. Diğer firmalara göre oturmuş bir sistemi var. Şunu istiyoruz hop sıfırdan proje yerine bakın bu var diyebiliyorlar. Biz bu yüzden tercih ettik.

    İdeasoft tarafı ise siteye Ürünü yükle. Nasıl yüklersen yükle. Odemeni al istediğin bankadan. Beni kampanyaymış detay işlermiş gibi şeylerle uğraştırma gibi bir sistemleri var. Benim görüşüm çok aktif satış ve kampanya yapısı olan firmalar kesinlikle zorlanır. Biraz daha katalog site yapan markaların var demek için tercih ettiği bir platform görüşümce.
    Detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim hocam. Ticimax 76000 tllik pakete 43 bin fiyat verdi. Bende o yüzden orayı düşündüm.
    Ancak sistemi ilk kez kurcağımız için ürün çekimi, reklam gideri, şirket açılışı, personel gibi ilk anda 300 bin daha giderimiz olacak.
    Sanırım bu yüzden opencart ya da softtr ile başlayacağım gibi duruyor
  • 02-08-2024, 12:51:40
    #23
    Ticimax ilk yil yari fiyati hatta daha ucuza da verebilir. Sonraki seneler guzel para almaya baslar. Bunu genelde tum firmalar yapar. Ona dikkat etmek gerekir.

    Satis oncesi destek cok iyi gibi duruyor fakat sonra pisman ediyor. Gec donusler, anlamayan insanlarin destek taleplerine yanit vermeyi calismasi sonucunda surec cok uzuyor.

    Teknik olarak bir sorunu detayiyla ve ne yapilmasi gerekmesiyle birlikte detayli bilgi verip uzerine ilgili kisiyle birebir cep numarasiyla gorusup uzerine destek talebi iletip ve mail atmam istendigi icin mail atip sonucunu 2 ay bekledikten sonra bu yapilamaz deyip kafalarindan saliyorlar. Ortada bir sorun var, bir gelistirme talebi degil. Bu sorunu bile gidermiyorlar. Birebir tecrube edilmistir.

    Karalama degildir, yasanan tecrubelerdir.


    Direkt birebir tecrubelerimden cikarilan sonuclardir. Kulaktan dolma bilgiler degildir.
  • 02-08-2024, 13:41:55
    #24
    Yaptığınız yorum aşırı komik, arkasında onlarca departman, yüzlerce elamanın olduğu.
    Sürekli gelişmekte olan iki dev firmayı, gelmiş forumdaki warezli paketler ile bir tutuyorsunuz.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkas'ın yanında forumda satılan scriptlerden farkı yok tsoft ve ticimax'ın.
  • 02-08-2024, 13:46:53
    #25
    WooCommerce King
  • 02-08-2024, 14:08:39
    #26
    Henüz karar vermediyseniz Ideasoft ile şöyle bir kampanyamız var:
    https://www.r10.net/ecommerce-yazili...post1087418354
    Aklınıza takılan konularda da yardımcı olabilirim.
  • 02-08-2024, 14:21:56
    #27
    İncelemeniz için öneri: Akıllı Ticaret - E-Ticaret Çözümleri
    İkinci öneri: ShopPHP