Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllarca tsoft kullandım her sene gelen fahiş fiyat zamları ve dişe dokunur olmayan ıvır zıvır güncellemeyle yıllar geçti. Blog sayfasına para isterler. SSS Sayfası yapayım dersin para isterler. Whatsapp butonu bile parayla. Kodu kendin eklersen anca bedava. Opencart candır. R10da 10 kere seo ve reklam desteği alırsın her yıl diğer yazılımlara vereceğin para ile.
Opencart'ı da hiç bilmiyorum açıkçası, orası shopify gibi mi? Kendi temalarımızı kendimiz mi tasarlıyoruz?
Kod bilmek gerekiyor mu gibi şeylerini araştırayım. Ya da R10'da buna A-Z'ye kurulum hizmeti veren varsa ona da bakabilirim.
Teşekkür ederim, araştırayım