Yaptığınız yorum aşırı komik, arkasında onlarca departman, yüzlerce elamanın olduğu.
Sürekli gelişmekte olan iki dev firmayı, gelmiş forumdaki warezli paketler ile bir tutuyorsunuz.
İkas'ın yanında forumda satılan scriptlerden farkı yok tsoft ve ticimax'ın.