• 26-07-2024, 22:10:38
    #1
    Bütçem 35-40 k arası elimde iPhone 11 var satıp üstüne sıfır iPhone 13 almayı düşünüyorum sizin tavsiyeleriniz nedir
  • 26-07-2024, 22:11:54
    #2
    hocam yurtdışından 790 euroya iphone 15 al 30 bin yapıyor 8 ay kullanabılıyorsun hattınıda 11 e takarsın icould üzerinden arama alırsın mis gibi
  • 26-07-2024, 22:13:19
    #3
    muratclk46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçem 35-40 k arası elimde iPhone 11 var satıp üstüne sıfır iPhone 13 almayı düşünüyorum sizin tavsiyeleriniz nedir
    İphone 13 ile yazıyorum şuan işini görür.
  • 26-07-2024, 22:15:28
    #4
    karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yurtdışından 790 euroya iphone 15 al 30 bin yapıyor 8 ay kullanabılıyorsun hattınıda 11 e takarsın icould üzerinden arama alırsın mis gibi
    hocam benimde tanıdık kişiler var 30 k ya falan 15 pro Max var ben yd cihaz almak istemiyorum satarken çok zor satılıyor tr alır kafam rahat olur diye zaten iş için Xiaomi kullanıyorum fotoğraf video editleri ve sayfa kasimlari için iPhone kullanıyorum
  • 26-07-2024, 22:16:22
    #5
    sen bilirsin kral 13 alacaıgna 15 al yanı onu dıyorum ne fark eder sonucta orjınal ürün ama karar senın
  • 26-07-2024, 22:16:35
    #6
    Elbette alınır, iphone 12 minimum model 2024 için.
  • 26-07-2024, 22:17:35
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    İphone 13 günümüz için hala yeterli iyi bir telefon. Ben de 13 kullanıyorum 2 yılı geçti işimi fazlasıyla görüyor 14-15'e yükseltmeyi gerektirecek bir neden bulamadım sadece batarya sağlığı 85'e düştü 1 günü anca çıkartıyor yoğun kullanımda.
  • 26-07-2024, 22:23:58
    #8
    Daha yeni 15 pro aldım 32K yd ürün ama çift hat sebebiyle 8 ay kullanım + e sim olayı ile ekstra 4 ay daha kullanım. Daha sonra arama yönlendirme yaparak devam
  • 26-07-2024, 22:25:53
    #9
    iPhone 13 kullanıyorum memnunum.