2 cihazda elimde şuan ikisinin birbirinden tek farkı 13 ekran daha canlı , onun dısında 11 den daha küçük gibi duruyor yani 11 le 13 ün pek farkı yok işlemci kasma donma zaten 11 de olmadıgı icin geriye fark kalmıyor
11 devam etmenı onerrım
Sizce iphone 13 alınır mı?
9
●306