karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yurtdışından 790 euroya iphone 15 al 30 bin yapıyor 8 ay kullanabılıyorsun hattınıda 11 e takarsın icould üzerinden arama alırsın mis gibi
hocam benimde tanıdık kişiler var 30 k ya falan 15 pro Max var ben yd cihaz almak istemiyorum satarken çok zor satılıyor tr alır kafam rahat olur diye zaten iş için Xiaomi kullanıyorum fotoğraf video editleri ve sayfa kasimlari için iPhone kullanıyorum