İphone 13 günümüz için hala yeterli iyi bir telefon. Ben de 13 kullanıyorum 2 yılı geçti işimi fazlasıyla görüyor 14-15'e yükseltmeyi gerektirecek bir neden bulamadım sadece batarya sağlığı 85'e düştü 1 günü anca çıkartıyor yoğun kullanımda.