• 26-07-2024, 09:07:33
    #10
    Talisman da kullandım şuan Opel insignia kullanıyorum net olarak İnsignia hem çok kaliteli hemde yol tutuşu falan çok iyi
  • 26-07-2024, 15:04:11
    #11
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icon paket 1.3 tce talisman iyidir..
    Dolu paket alın muhakkak
    aslında o paraya a3 de almak mantıklı geliyor ama alman motor ve dsg şanzımanlara güvenemiyorum
  • 26-07-2024, 15:11:55
    #12
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında o paraya a3 de almak mantıklı geliyor ama alman motor ve dsg şanzımanlara güvenemiyorum
    1.5 tsi dsg çok iyi de A3 iyi değil D segmentten C segmente geçmek mantıksız.

    A3 pek aile aracı değil ve iç yapısı dar en basitinden havalar sıcak 1 litre su şişesini koyamazsın bir yere.

    talisman aluminyum kaput'a sahip mesela kaput hasar aldı mı değişim yaparlar iyi usta ancak onu tamir edebilir bu tarz negatif yönleri var.

    vag grubu derseniz f/p olarak bütçenize göre octavia bir de yelken modu olan 1.0 etsi alırsanız inanılmaz ekonomiktir.
  • 26-07-2024, 15:59:02
    #13
    İkisi de güzel fakat piyasada tutulmayan arabalar, öyleki talismanın yeni üretimi bile 2022'de durdu. Arabayı satabilmekte sizin için önemliyse bu ikisini de tercih etmemenizi öneririm. Bu klasmanda araba alıcam diyorsanız biraz daha düşük model olur ve km si yüksek olabilir fakat kalite, sorunsuzluk ve çok hızlı satış için ben passat'ı veya superb yi öneririm.

    Ama ille de bunlar demiyorsanız benim tavsiyem 2020 üstü düşük km li megane almanız olacaktır, hem performans, hem satış hem de kalite olarak sizi üzmez. Ben daha çok performans istiyorum derseniz 1.3 tce megane efsane bir şey mutlaka deneyin şehirler arası çok yakmaz ama şehir içi 7-9lt bandında gezersiniz. Yakıt çok önemli derseniz 1.5 dizeli öneririm, performans olarak 1.3 tce kadar iyi olmaz ama sizi de üzmez.

    İyi forumlar
  • 27-07-2024, 00:27:53
    #14
    MERN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de güzel fakat piyasada tutulmayan arabalar, öyleki talismanın yeni üretimi bile 2022'de durdu. Arabayı satabilmekte sizin için önemliyse bu ikisini de tercih etmemenizi öneririm. Bu klasmanda araba alıcam diyorsanız biraz daha düşük model olur ve km si yüksek olabilir fakat kalite, sorunsuzluk ve çok hızlı satış için ben passat'ı veya superb yi öneririm.

    Ama ille de bunlar demiyorsanız benim tavsiyem 2020 üstü düşük km li megane almanız olacaktır, hem performans, hem satış hem de kalite olarak sizi üzmez. Ben daha çok performans istiyorum derseniz 1.3 tce megane efsane bir şey mutlaka deneyin şehirler arası çok yakmaz ama şehir içi 7-9lt bandında gezersiniz. Yakıt çok önemli derseniz 1.5 dizeli öneririm, performans olarak 1.3 tce kadar iyi olmaz ama sizi de üzmez.

    İyi forumlar
    Hocam onu bende düşündüm 1.3 motor adı üzerinde tec*** motor ama ben yıllarca binmeyi planlıyorum satılmazsa da satılmasın hani öyle al sat yapmak içinde değil ww grubu daha doğrusu Alman araçlarda sürekli dsg şanzıman arızaları yağ yakma enjektör gibi kronik sorunları ağır daha öncesinden reno symbol 2007 1.5 dci kullandım hani motor üzmez yarı yolda bırakmıyor yakıtı sadece kokluyor şehir içi ve şehir dışı heleki otobanda 2 lt bile gördüm düz yolda aracın 300 bin km si bende geçti ve sadece aşırı yormama rağmen aşırı derece de ve uzun süre turboyu yorsam bile 2 3 saat kenarda soluk aldır devam et dedi motor arızası verdi sadece 1 kere oda araç daha önce hiç motor bakımına vs değişeni yoktu 550 bin km de komple motoru 1 e bir değiştik geçen yılın ücreti ile yaklaşık 100 bin TL ya maal oldu megane de güzel duruyor ama ne bileyim onları da sevemedim dışarıdan bakınca çocuk arabası gibi bir izlenim bıraktı bende talisman ve ınsignia gerçekten güzel arabalar TR de zaten güzel arabalar tutulmuyor benim için önemli olan sürdürülebilir olması çünkü satın alırken de 2 3 yıl buna harcıyacam yaşım genç daha 21 yaşımdayım sonraki 2 yılımı da ev ve düğün için harcarım ondan sonra pek maddi olarak zorlayacak pek bir şey olmaz beni gerçekten öneriniz içinde teşekkürler🙏
  • 27-07-2024, 01:49:31
    #15
    2 adet insignia ve 1 adet talisman araca sahip olarak tecrübeli biriyim. (Şuanda yok sattım).
    Kesinlikle insignia tavsiye ederim. Talisman çok fazla yakıyor. Kaporta aksamı olarak da ikisi de teneke.
  • 27-07-2024, 03:42:14
    #16
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet insignia ve 1 adet talisman araca sahip olarak tecrübeli biriyim. (Şuanda yok sattım).
    Kesinlikle insignia tavsiye ederim. Talisman çok fazla yakıyor. Kaporta aksamı olarak da ikisi de teneke.
    Otomatik vitesli araçlar zaten çok yakar hocam manual vitese göre ayrıca motor olarak ta bu farkeder belkide yakıt enjektörlerinde Pompa da filtrede veya kullandığınız yakıt lâ alakalı sorun vardır şahsen 1.5 motorlar yakmaz lar sadece mazotu koklasalar yeter
  • 27-07-2024, 05:42:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Talisman tavsiye ederim kesinlikle çünkü kendi kullandığım araç konfor ve zerafet.
  • 27-07-2024, 13:54:20
    #18
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talisman tavsiye ederim kesinlikle çünkü kendi kullandığım araç konfor ve zerafet.
    Kullandığınız model motor ve paket hangisi hocam acaba 4 control varmı