Konu
Insignia mı talisman mı
26-07-2024, 15:04:11
#11
nordmedya
fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
icon paket 1.3 tce talisman iyidir..
Dolu paket alın muhakkak
aslında o paraya a3 de almak mantıklı geliyor ama alman motor ve dsg şanzımanlara güvenemiyorum