aslında o paraya a3 de almak mantıklı geliyor ama alman motor ve dsg şanzımanlara güvenemiyorum
1.5 tsi dsg çok iyi de A3 iyi değil D segmentten C segmente geçmek mantıksız.
A3 pek aile aracı değil ve iç yapısı dar en basitinden havalar sıcak 1 litre su şişesini koyamazsın bir yere.
talisman aluminyum kaput'a sahip mesela kaput hasar aldı mı değişim yaparlar iyi usta ancak onu tamir edebilir bu tarz negatif yönleri var.
vag grubu derseniz f/p olarak bütçenize göre octavia bir de yelken modu olan 1.0 etsi alırsanız inanılmaz ekonomiktir.