PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 adet insignia ve 1 adet talisman araca sahip olarak tecrübeli biriyim. (Şuanda yok sattım).
Kesinlikle insignia tavsiye ederim. Talisman çok fazla yakıyor. Kaporta aksamı olarak da ikisi de teneke.
Otomatik vitesli araçlar zaten çok yakar hocam manual vitese göre ayrıca motor olarak ta bu farkeder belkide yakıt enjektörlerinde Pompa da filtrede veya kullandığınız yakıt lâ alakalı sorun vardır şahsen 1.5 motorlar yakmaz lar sadece mazotu koklasalar yeter