• 24-07-2024, 17:59:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Şuan telekom fiber altyapısında türknet kullanmaktayım
    Comnete geçiş yapmayı düşnüyorum yine telekom fiber altyapısında

    geçiş yaptığımda suan kullanmakta olduğum modemi kulanmaya devam mı edeceğim sonuçta bu modemi telekom tahsis ediyor bilgisi olan var mı

    direkt taşıma yapacağım kapat aç değil
  • 24-07-2024, 18:00:25
    #2
    uRaniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    Şuan telekom fiber altyapısında türknet kullanmaktayım
    Comnete geçiş yapmayı düşnüyorum yine telekom fiber altyapısında

    geçiş yaptığımda suan kullanmakta olduğum modemi kulanmaya devam mı edeceğim sonuçta bu modemi telekom tahsis ediyor bilgisi olan var mı

    direkt taşıma yapacağım kapat aç değil
    aynı modemi kullanmaya devam edeceksiniz. Herhangi bişi yapmanıza gerek yok.
  • 24-07-2024, 18:01:19
    #3
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı modemi kullanmaya devam edeceksiniz. Herhangi bişi yapmanıza gerek yok.
    teşekkürler
  • 24-07-2024, 18:01:24
    #4
    Aynı modem devam hocam, sadece comnet tarafından size iletilen bilgileri modem arayüzünden girmeniz gerekiyor.
  • 24-07-2024, 18:02:05
    #5
    Girayoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı modem devam hocam, sadece comnet tarafından size iletilen bilgileri modem arayüzünden girmeniz gerekiyor.
    ona da gerek yok. comnet hallediyor onu otomatikmen
  • 24-07-2024, 18:03:02
    #6
    Comnet Türkiye’nin en rezil internet firmasıdır. Uzak durun.
  • 24-07-2024, 18:04:05
    #7
    Modem ücretini 1 2 yıl boyunca telekom aldıysa her ay. Comnete geçtiğinizde modem sizin oluyor.
    Aynısını millenicom da yaşadım. Her ay 40 TL modem ücreti alıyorlardı. Ticket atıp sormuştum. 10 yıl millenicomda kalsam 10 yıl modem ücreti mi alacaksınız. Evet demişlerdi. Akabinde comnet e geçtim. Modem için ücret almadılar. Millenicom modemi de geri istemedi.
  • 24-07-2024, 18:05:12
    #8
    Cantuerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Comnet Türkiye’nin en rezil internet firmasıdır. Uzak durun.
    Tam tersi. Bende onnumara beş yıldız.
  • 24-07-2024, 18:09:06
    #9
    uRaniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    Şuan telekom fiber altyapısında türknet kullanmaktayım
    Comnete geçiş yapmayı düşnüyorum yine telekom fiber altyapısında

    geçiş yaptığımda suan kullanmakta olduğum modemi kulanmaya devam mı edeceğim sonuçta bu modemi telekom tahsis ediyor bilgisi olan var mı

    direkt taşıma yapacağım kapat aç değil
    Merhaba,

    Telekom tarafından teslim edilen GPON ve Modem hizmet numaranıza tanımlı olduğu için, hizmet transferi yapıldığında aynı modem ve gpon cihazını kullanmaya devam edersiniz.

    Harici olarak, aramalardan gelen diğer kullanıcılar için birkaç bilgi daha eklemek isterim;
    Eğer ki aboneliğinizi iptal edip, farklı firmadan baştan abonelik açarsanız bu seferde, aboneliği iptal ettiğiniz firmaya gpon ve modemi kargolamanız gerekir. Bu durumda kargolamazsanız, cezai işlem uygulanır.

    Bazen GPON cihazları Türk Telekom tarafından dairelere özel tanımlı oluyor. Bu durumda sadece modemi geri teslim etmeniz gerekir ve gpon cihazını dairede bırakmalısınız. Eğer ki, daha önceki aboneliğini aktif ederken, sıfırdan bir modem ve gpon cihazı getirildiyse bu durumda 2 cihazda teslim edilmesi gerekir. Benim önerim, mevcut aboneliğiniz varsa, abonelik transferi yaparak ekstradan kargo işleriyle uğraşmadan ve kurulum ücreti vermeden transfer yapılması daha mantıklıdır.

    Bir bilgi daha, abonelik transferi yaptıktan sonra 3 ay kalma şartı bulunuyor, mevcut aboneliğinizi farklı bir firmaya transfer yaparsanız o abonelik numarası ile bir başka firmaya geçiş yapamazsınız. Mevcut firmanızda 3 ay boyunca kalmanız gerekir. 3. ayın sonunda farklı bir firmaya transfer yapabilirsiniz. Yada bu durumda, mevcut aboneliğinizi iptal edip, 3 aylık bir süreyi beklemeden yeni bir abonelik başvurusu yapılabilir.
    • cozucem
    cozucem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.