Modem ücretini 1 2 yıl boyunca telekom aldıysa her ay. Comnete geçtiğinizde modem sizin oluyor.
Aynısını millenicom da yaşadım. Her ay 40 TL modem ücreti alıyorlardı. Ticket atıp sormuştum. 10 yıl millenicomda kalsam 10 yıl modem ücreti mi alacaksınız. Evet demişlerdi. Akabinde comnet e geçtim. Modem için ücret almadılar. Millenicom modemi de geri istemedi.