Merhaba arkadaşlar
Şuan telekom fiber altyapısında türknet kullanmaktayım
Comnete geçiş yapmayı düşnüyorum yine telekom fiber altyapısında
geçiş yaptığımda suan kullanmakta olduğum modemi kulanmaya devam mı edeceğim sonuçta bu modemi telekom tahsis ediyor bilgisi olan var mı
direkt taşıma yapacağım kapat aç değil
aynı modemi kullanmaya devam edeceksiniz. Herhangi bişi yapmanıza gerek yok.