uRaniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
Şuan telekom fiber altyapısında türknet kullanmaktayım
Comnete geçiş yapmayı düşnüyorum yine telekom fiber altyapısında

geçiş yaptığımda suan kullanmakta olduğum modemi kulanmaya devam mı edeceğim sonuçta bu modemi telekom tahsis ediyor bilgisi olan var mı

direkt taşıma yapacağım kapat aç değil
aynı modemi kullanmaya devam edeceksiniz. Herhangi bişi yapmanıza gerek yok.