yemek sepetinde 200 300 den aşağı yarım kilo börek bulamıyoruz hocam
O da tam börek sayılmaz, içinde peynir kırıntısı ve bol sanayi tipi margarin var ne yazık ki.
İstanbul'a gezmeye geldim hocam Sarıyer borekcisi bu fiyat
İçecekler sosyal tesis
Normal kafe olsa x 4
Belediye tesisleri bile uçuk rakamlar ucuz gibi gözüküyor fakat porsiyonlar aşırı küçük
Çok zor şehir İstanbul..
Maliyetler ve aracılar çığrından çıkmış gibi görünüyor.
Aklıma geldiği kadar madde madde sıralayayım.
- Alım gücümüz bitti, paramızın değeri kalmadı.
- Geçim sıkıntısı had safhada. Sosyal medyada gördüğümüz kadarını biliyoruz, insanlar artık geçinemediği için intihar ediyor.
- Kimse mutlu değil, çünkü geçinemiyoruz. Adil bir çalışma/yaşam ortamı yok.
- Zam ve vergi denilen iki illet ile dinamikleri yürütüyorlar. Bu yolda bizi bitiriyorlar.
- İnsanlar artık çalışmak istemiyor, çünkü adil bir maaş verilmiyor. Herkes birbirini öpmenin derdinde. Eskiden gurbette derdik, artık gurbete gerek kalmadı kendi ülkemizde birbirimize yapıyoruz.
- Kendi vatanımızda istediğimizi alamıyoruz. Zengin ve durumu iyi olanlar için bunu demiyorum. Normal bir aile, ortalama bir kazanç ile artık hiçbir şey alamıyor. Bir de kirada oturuyorsa vay haline...
Zengin daha zengin oldu ama orta kesim denilen insanlar artık yok. Ya durumun gerçekten iyi ya da kötü, ne yazık ki ortası yok.
Dün bana pet şişe suyu 40 liraya sattılar maltepe mesa'da
Hocam pet şişeyi geride isterler yakında 😅
Ankete evet diyen kişi kim çıksın
Bende merak ediyorum, hem kim olduğunu hem de sebebini 🤠