O da tam börek sayılmaz, içinde peynir kırıntısı ve bol sanayi tipi margarin var ne yazık ki.
Maliyetler ve aracılar çığrından çıkmış gibi görünüyor.
Zengin daha zengin oldu ama orta kesim denilen insanlar artık yok. Ya durumun gerçekten iyi ya da kötü, ne yazık ki ortası yok.
Hocam pet şişeyi geride isterler yakında 😅
Bende merak ediyorum, hem kim olduğunu hem de sebebini 🤠
Bende işletmecilik yapıyorum maliyet hesabıyla açıklanacak şey değil bu durum
Su maliyet 2,10 2,20 satış 10 tl kâr %500 böyle bir kâr marji yok olmamalı evet enflasyon var evet döviz yüksek la bankadan kredi mi çekiyoruz altı üstü 500 ml su
Bu durum hiç bir ekonomik zorlukla açıklanamaz
Aç gözlük var