gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anne baba olmazsa adım bile atmam da işte yapacak birşey yok..

1 ay kaldım yurtdışında harcadığım paranın 3-4 katı para gitti..
Hocam insanın anne babası sadece kendini doğuranlar değil, ülkesi de vatanı da onun anne babasıdır. Bizler mecburiyetler diyerek görmezden geldiğimiz her hareketin bedelini ödüyoruz aslında.