Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende işletmecilik yapıyorum maliyet hesabıyla açıklanacak şey değil bu durum
Su maliyet 2,10 2,20 satış 10 tl kâr %500 böyle bir kâr marji yok olmamalı evet enflasyon var evet döviz yüksek la bankadan kredi mi çekiyoruz altı üstü 500 ml su
Bu durum hiç bir ekonomik zorlukla açıklanamaz

Aç gözlük var
Ticaret yapan araba al sat yapan eve yatırım yapayım diyenler dahil, herkes, arz talep dengesini bozarak, piyasayı bu hâle getirdiler. Üzerine gelen vergiler ve zamlar sadece tuzu oldu.