Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En çok ekonomi anlamında neden memnun değilsiniz ?

Aklıma geldiği kadar madde madde sıralayayım.
  1. Alım gücümüz bitti, paramızın değeri kalmadı.
  2. Geçim sıkıntısı had safhada. Sosyal medyada gördüğümüz kadarını biliyoruz, insanlar artık geçinemediği için intihar ediyor.
  3. Kimse mutlu değil, çünkü geçinemiyoruz. Adil bir çalışma/yaşam ortamı yok.
  4. Zam ve vergi denilen iki illet ile dinamikleri yürütüyorlar. Bu yolda bizi bitiriyorlar.
  5. İnsanlar artık çalışmak istemiyor, çünkü adil bir maaş verilmiyor. Herkes birbirini öpmenin derdinde. Eskiden gurbette derdik, artık gurbete gerek kalmadı kendi ülkemizde birbirimize yapıyoruz.
  6. Kendi vatanımızda istediğimizi alamıyoruz. Zengin ve durumu iyi olanlar için bunu demiyorum. Normal bir aile, ortalama bir kazanç ile artık hiçbir şey alamıyor. Bir de kirada oturuyorsa vay haline...