En çok ekonomi anlamında neden memnun değilsiniz ?
Aklıma geldiği kadar madde madde sıralayayım.
- Alım gücümüz bitti, paramızın değeri kalmadı.
- Geçim sıkıntısı had safhada. Sosyal medyada gördüğümüz kadarını biliyoruz, insanlar artık geçinemediği için intihar ediyor.
- Kimse mutlu değil, çünkü geçinemiyoruz. Adil bir çalışma/yaşam ortamı yok.
- Zam ve vergi denilen iki illet ile dinamikleri yürütüyorlar. Bu yolda bizi bitiriyorlar.
- İnsanlar artık çalışmak istemiyor, çünkü adil bir maaş verilmiyor. Herkes birbirini öpmenin derdinde. Eskiden gurbette derdik, artık gurbete gerek kalmadı kendi ülkemizde birbirimize yapıyoruz.
- Kendi vatanımızda istediğimizi alamıyoruz. Zengin ve durumu iyi olanlar için bunu demiyorum. Normal bir aile, ortalama bir kazanç ile artık hiçbir şey alamıyor. Bir de kirada oturuyorsa vay haline...