Merhaba
Trendyolda 800tlye bir ürün satıyorum. Maliyet, kargo, %20kdv ve komisyon (normalde 20 küsür ama şuan komisyon indirimi var 17 komisyon) çıkardığımda 200 tl gibi bir şey kalıyor. %30 falan kâr marjı oluyor sanırım.
Sizce bu oran normal mi? Normalden yüksek veya az mi? Sizde durumlar nasıl
Trendyolda yaptığım kâr normal düzeyde mi?
32
●4.246
- 19-07-2024, 17:50:30
- 19-07-2024, 17:52:58Kendimiz üretiyoruz hocam ürünü. Normalde toptan satiyorduk sadece. Perakende satmaya da karar verdikFEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 17:59:15Ywni hocam diğer rakiplerle aynı düzeyde fiyatlar. Hatta rakiplere de biz ürün satıyoruz toptan. Dediğin gibi kâr etmek için fiyatı yükseltmek lazım o zaman da satış yapacağımızı sanmiyorumFridibuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 18:03:40Ya aslında normalde ürettiğimiz üründrn 1 lira kâr elde ediyorsak katma değerini yükseltip 4 lira kâr elde ediyoruz. KDV, komisyon, kargo vs çıkarttıkca bize kalan kısım az gibi geldi o yüzden bi sormak istedimFridibuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 18:05:57Hocam, gelir vergisi, damga verginiz, aylık muhasebe gideriniz, stopaj, kiranız, üretim maliyetleriniz (elektirk, çalışan, sigorta) vb. giderleride hesaba dahil etmeniz gerekiyor kdv, komsiyon ve kargo ile olmaz sadece.