Merhaba
Trendyolda 800tlye bir ürün satıyorum. Maliyet, kargo, %20kdv ve komisyon (normalde 20 küsür ama şuan komisyon indirimi var 17 komisyon) çıkardığımda 200 tl gibi bir şey kalıyor. %30 falan kâr marjı oluyor sanırım.
Sizce bu oran normal mi? Normalden yüksek veya az mi? Sizde durumlar nasıl