Nyeizvestnyi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trendyolda yaptığım kâr normal düzeyde mi?
32
●4.246
- 19-07-2024, 18:11:16Evet hocam bahsettiğiniz kalemler de var gider olarak.Nyeizvestnyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğim gibi toptan satiyorduk. Aynı ürünü perakende satmaya başladık ve normal toptan sattigimizdsn ettiğimiz kardan daha da fazla kâr bırakıyor böyle satınca. O yüzden brn normal görüyorum oranları - 19-07-2024, 18:24:48Normal değil. Üretim yaptığın üründe %30 kar düşündürücü. Sitenizde kendi kargo ücretinizi yansıtma yapabilirsiniz. 800₺ ise 1000₺ üzeri ücretsiz diyebilirsiniz. 1000₺ altında kargonun yarı ücretini sepete ekler müşteriyi de kaçırmamaya çalışırsınız. Trendyol'a ödediğiniz komisyonu da KDV sayarsınız. Alınan komisyon ortalama kestiğiniz faturanın KDV oranı ile aynıdır.
Bu sayede kar marjınız x2 olur. En az %60 kar etmiş olursunuz.
- 19-07-2024, 18:30:29Kardeşimle trendyolda tek ürün calisiyoruz 5.5 ay oldu. Fason 2 bin adet ürettirdik. Maliyeti kargo dahil 60 62 lirayı buluyor. Satış fiyatı 775 TL
Ortalama kesintilerden sonra 450 kaliyor. - 19-07-2024, 18:40:5860-62 maliyet kargo dahil hemde vay süpermiş, mağazadan mağazaya değişiyor mu kargo ücreti ciro çok yapanın kargo masrafı ne kadar düşüyor KDV dahil 58 + 5-6 hizmet bedeli kesintisi var bende mağazaya göre kuralları değiştiğini biliyordum da bu kadar fark ettiğini düşünmemiştimerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 18:42:05Bizim maliyet 22 tl hocam. Kargo 42 lira. Organik zayiflama cayi.Enesovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 18:45:29Faydasi varmi hocam zayiflatiyorsa alayim hemenerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 18:48:49Teşekkür ederim ben şu hesapları bir türlü anlamadım zaten tek sipariş iki ürün gönderdim vade günü doldu ilk zamanları olduğu için satışlar tutarlar biraz daha detaylara dikkat ediyorum tâbi anlamak için hakediş 210₺ olması gerekiyor dün yatırdılar 110₺ aradım konuştum iadeniz var dediler dönüyorum bakıyorum ne iadesi yok iade falan her neyse 175₺ kargo ücreti kesilmiş 2 desilik pakete .. dolayısıyla kdv komisyon gelir gider hesaplar KDV dahil mi hariç mi çıldırmak üzereyimerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2024, 19:00:28Siteyi kurdum ama ürün yüklenmesini vs tamamlamayı bekliyorum. Ondan sonra ağırlığı siteye vermek daha iyi olacak gibi.NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz öneriyi kaydettim iyice bi araştırayım teşekkür ederim 🙏
Bu arada maliyet olarak 270 yazmıştım ben. 170i direkt dışarıdan tedarik ettiğimiz ürün 100 tl de bizim maliyet. Patron bizim maliyeti yanlış vermiş. Neredeyse yarı yarıya demek lazım bizim maliyete. Ama yine de yüksek hocam giderler dediğiniz gibi
Bu sayede kar marjınız x2 olur. En az %60 kar etmiş olursunuz.