Normal değil. Üretim yaptığın üründe %30 kar düşündürücü. Sitenizde kendi kargo ücretinizi yansıtma yapabilirsiniz. 800₺ ise 1000₺ üzeri ücretsiz diyebilirsiniz. 1000₺ altında kargonun yarı ücretini sepete ekler müşteriyi de kaçırmamaya çalışırsınız. Trendyol'a ödediğiniz komisyonu da KDV sayarsınız. Alınan komisyon ortalama kestiğiniz faturanın KDV oranı ile aynıdır.

Bu sayede kar marjınız x2 olur. En az %60 kar etmiş olursunuz.
Siteyi kurdum ama ürün yüklenmesini vs tamamlamayı bekliyorum. Ondan sonra ağırlığı siteye vermek daha iyi olacak gibi.
Verdiğiniz öneriyi kaydettim iyice bi araştırayım teşekkür ederim 🙏
Bu arada maliyet olarak 270 yazmıştım ben. 170i direkt dışarıdan tedarik ettiğimiz ürün 100 tl de bizim maliyet. Patron bizim maliyeti yanlış vermiş. Neredeyse yarı yarıya demek lazım bizim maliyete. Ama yine de yüksek hocam giderler dediğiniz gibi