FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stok yenileyeceğiniz zaman yerine koyabiliyorsanız bence oranın çokda bi önemi yok
Kendimiz üretiyoruz hocam ürünü. Normalde toptan satiyorduk sadece. Perakende satmaya da karar verdik