• 19-07-2024, 00:38:07
    #10
    Barthesan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay uzun bir süre olmuş. Keşke kazadan hemen sonra sigortaya başvursaydınız. Maddi hasar büyükse bir avukatla görüşün sizin yerinize o uğraşsın. Israrla ödemek istemiyorsa ve sizin lehinize karar çıkmışsa icraya verebilirsiniz. Geçmiş olsun
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın sigortasından aracı yaptırıp, değer kaybını sigorta şirketinden talep edebilir.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigorta olayı farklı sizin sigorta şirketiniz karşı taraftan alır. Ki aracın sigorta ve kasko değeri de bir anda 3 k dan 10-15k ya çıkar
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke tutanağı sağlıklı çekilse doldursaydınız hocam. 2 ay uzun bir süre. Sigortacınızı arayıp bilgilendirin.
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortadan neden yaptırmıyorsunuz?
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza fotoğrafı, tutanak, ehliyet ve ruhsatın fotoğrafı.
    Cepten yaptırıcam hallederim deseler bile bunları mutlaka elinizde bulundurun dönüş alamadığınız an işleme sokun.
    Ayhann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç uğraşmayın avukata vekâlet verin avukat sizin yerinize uğraşır karşı taraf kusurluysa o parayı değer kaybı ile birlikte fazla fazla alırsınız
    WinBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Önce bi arabulucu'ya git tüm detayları sana eksiksiz söyleyecektir.
    Hepinize değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Sigorta ile şöyle yanlış olmasın sigortamı aradım karşı tarafın sigortası yoksa olmaz felan dediler. Karşı tarafın yok bu arada.
    Avukata sordum oda ya icraya vericen yada mahkeme dedi lütfen yardımcı olun yarın artık bir şeyler yapmam lazım ne yapabilirim ?
  • 19-07-2024, 02:09:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Avukat ile çözmenizi tavsiye ederim. Muhattap olmaya gerek yok!
  • 19-07-2024, 02:39:42
    #12
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat ile çözmenizi tavsiye ederim. Muhattap olmaya gerek yok!
    hocam masraf 2 ay önce sorduğumda 9.500₺ : 5000₺ stop fiyatı + 4.500₺ kaporta işlemi boyası vs. idi
    avukata sadece danışma parası 2.500₺ sanırım + olarak masraf dava sonrasımı öncesimi ödeniyor hiçbir fikrim yok bilginiz var mı ?
  • 19-07-2024, 08:59:01
    #13
    Kurumsal Üye
    Hocam sadece bu tür davalara bakan avukatlar var sizden herhangi bi ücret talep etmiyorlar davayı kazanınca ücret alıyorlar
  • 19-07-2024, 12:25:58
    #14
    ödememesi normal nerede yaşadığını unutuyorsun hocam
  • 19-07-2024, 12:39:44
    #15
    Hocam bu tarz durumlarda neden karşı tarafa güveniyorsunuz ki. Tutun tutanak gönderin sigorta şirketine koyun arabanızı tamire bakın keyfinize ne gerek var.
  • 19-07-2024, 12:58:41
    #16
    Geçmiş olsun hocam
  • 19-07-2024, 13:42:44
    #17
    Ayhann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece bu tür davalara bakan avukatlar var sizden herhangi bi ücret talep etmiyorlar davayı kazanınca ücret alıyorlar
    Bu avukatları nasıl bulabilirim hocam yardımcı olurmusunuz lütfen

    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödememesi normal nerede yaşadığını unutuyorsun hocam
    Çakal her yerde çakal hocam ne diyeyim.

    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu tarz durumlarda neden karşı tarafa güveniyorsunuz ki. Tutun tutanak gönderin sigorta şirketine koyun arabanızı tamire bakın keyfinize ne gerek var.
    Duygu sömürüsü yapınca kıyamadım , tutanak tuttumda yarım yumalak bişey tuttuk ömrümde hiç tutmadım bilmiyordum işte

    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Eyvallah hocam 🙏🏻
  • 19-07-2024, 14:13:01
    #18
    Bende 2 hafta önce bir araca arkadan patlattım tutanak bile tutturmadim götürdüm hemen sanayiye yaptırdım ulan ne vicdansız insanlar var, arkadaşlar biri çarpıyor ve cebimden ödeyecem diyorsa fotoğraflarini çektikten sonra sanayiye götürün adamı yoksa alamazsınız para falan