Bende 2 hafta önce bir araca arkadan patlattım tutanak bile tutturmadim götürdüm hemen sanayiye yaptırdım ulan ne vicdansız insanlar var, arkadaşlar biri çarpıyor ve cebimden ödeyecem diyorsa fotoğraflarini çektikten sonra sanayiye götürün adamı yoksa alamazsınız para falan