• 18-07-2024, 14:40:14
    #1
    En kısa şekilde arabama çarptı ödiycem dedi yarım yumalak tutanak tuttuk elimde wp konuşmaları resimler vs var 2 ay geçti bekledim ödemedi nasıl şikayet edebilirim biri yardımcı olsun lütfen 🙏 ne yapmam lazım icramı davamı fikir verin lütfen
  • 18-07-2024, 14:41:57
    #2
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    Geçmiş olsun. Önce bi arabulucu'ya git tüm detayları sana eksiksiz söyleyecektir.
  • 18-07-2024, 14:42:01
    #3
    Kurumsal Üye
    Hocam hiç uğraşmayın avukata vekâlet verin avukat sizin yerinize uğraşır karşı taraf kusurluysa o parayı değer kaybı ile birlikte fazla fazla alırsınız
  • 18-07-2024, 14:42:54
    #4
    Kaza fotoğrafı, tutanak, ehliyet ve ruhsatın fotoğrafı.
    Cepten yaptırıcam hallederim deseler bile bunları mutlaka elinizde bulundurun dönüş alamadığınız an işleme sokun.
  • 18-07-2024, 15:08:06
    #5
    Sigortadan neden yaptırmıyorsunuz?
  • 18-07-2024, 15:10:28
    #6
    💚 R10.NET 💚
    Keşke tutanağı sağlıklı çekilse doldursaydınız hocam. 2 ay uzun bir süre. Sigortacınızı arayıp bilgilendirin.
  • 18-07-2024, 15:40:50
    #7
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortadan neden yaptırmıyorsunuz?
    Sigorta olayı farklı sizin sigorta şirketiniz karşı taraftan alır. Ki aracın sigorta ve kasko değeri de bir anda 3 k dan 10-15k ya çıkar
  • 18-07-2024, 22:07:37
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigorta olayı farklı sizin sigorta şirketiniz karşı taraftan alır. Ki aracın sigorta ve kasko değeri de bir anda 3 k dan 10-15k ya çıkar
    Karşı tarafın sigortasından aracı yaptırıp, değer kaybını sigorta şirketinden talep edebilir.
  • 18-07-2024, 22:58:17
    #9
    2 ay uzun bir süre olmuş. Keşke kazadan hemen sonra sigortaya başvursaydınız. Maddi hasar büyükse bir avukatla görüşün sizin yerinize o uğraşsın. Israrla ödemek istemiyorsa ve sizin lehinize karar çıkmışsa icraya verebilirsiniz. Geçmiş olsun